reklama

Kto číta správy?

Niekedy, keď čítam správy na internete, napadne mi otázka: "Kto sú tí všetci diskutéri?" Vždy som si myslel, že internet najaktívnejšie používajú ľudia s vyšším vzdelaním, pracujúci hlavne v kanceláriach úradov, bankári, manžeri...

Písmo: A- | A+

Ale diskusie ma presviedčajú, že vo väčšine internet používajú primitívni obmedzenci, pracujúci ako zametači ulíc a čističi kanálov (všetká česť tým, ktorí pracujú aj na takých miestach. Čo by sme si bez nich počali.). Usudzujem tak podľa primitívnosti prezentovaných názorov, vulgárnosti a prekračovaniu všetkých hraníc vkusu, piety a kultúry.

Naposledy ma o tom presvedčila diskusia k článkom, ktoré informovali o smrti mladého človeka, ktorý zahynul pri dopravnej nehode. Bol som na mieste nehody, poznam zomrelého i jeho rodinu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nikto nevie, ako sa to mohlo stať. Ale diskutéri to skomentovali bravúrne.

Občas mi teda napadne, či ten - ktorý podsuterénový komentátor náhodou nie je ten uhľadne upravený pracovník banky, ku ktorému keď pristúpim, zrazu preruší činnosť, usmeje sa na mňa a spýta sa: "Dobrý deň. Ako vám môžem pomôcť?" Mám z toho strach. Aby nakoniec v našej spoločnosti nezastávali dôležité miesta ľudia, ktorým nie je nič sväté. To by ma teda trápilo.

Som si totiž istý, že cez pracovnú dobu robotníci, pracujúci manuálne, nemajú čas ani priestor, surfovať na nete a komentovať životné osudy a tragédie.

Majte sa pekne. A toho chlapca a jeho rodičov za všetkých (neviem ako ich nazvať, lebo nerád ľudí slovne urážam a domáce zvieratá by sa mohli cítiť dotknuté) na pohrebe odprosím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S.: Je mi ľúto všetkých, ktorí nedostali v rámci rodinnej výchovy od rodičov tzv. útlocit, umenie vnímať hranice ľudskosti.

Peter Novák

Peter Novák

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie je mi ľahostajný život na Slovensku. Zoznam autorových rubrík:  katolicizmuskultúrnosťpolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu